Mitt liv

2013-03-13
17:56:00

Test: mascara

Great Lash: Great Lash är en väldigt bra mascara som är lätt att ta på utan att den klumpar sig. Jag har en, den andvänder jag dagligen. Bra för nybörjare.
Mascaran kostar 100-200kr beroende var man köper den
5/5

Mascara från The Body Shop:
Mascaran är väldigt torr och klumpar sig. Jag köpte en som var torr så jag bytade men den andra var också torr.
Borsten är också dålig.
Den kostar 159kr om man fortfarnde kan köpa den
0/5

Lumene:
Mascaran är bra och håller länge. Klumpar sig inte men man kan bli kladdig.
Lite svår att ta på, speciellt för nybörjare.
Borsten är smal.
Jag har en men som jag inte använder längre.
Mascaran kostar olika beroende var man köper den men jag tror den kostar runt 100kr
4/5

BÄST I TEST: GREAT LASH!!

Taggar: 0/5, 100, 100-200kr, 159kr, 5/5, Linn, Nyman, borsten, bäst, dålig, great, instragram, klumpar, klumpar, lash, lumene, mascara, natural, nybörjare, smink, test, the body shop, torr;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: