Mitt liv

2013-03-08
13:50:00

Tävling!

Jag gick in på min första blogg precis, Som jag startade i oktober 2011
Och sedan såg jag att denna bloggen precis fyllt ett år för några dagar sedan! 4 mars.
Detta tänkte jag fira i efterskott med en tävling 👍

Allt du behöver göra är att lägga ut bilden nedanför

 

 

och kommentera varför just du ska vinna. senast 1 april (inget aprilskämt!)
Glöm inte att skriva mail och bloggadress i kommentaren. Om du inte har blogg går det bra med Twitter, instagram eller Facebook.
Om mindre än 5 st är med blir det ingen vinnare.
LYCKA TILL!!

Taggar: 1 april, 1 år, april, aprilskämt, bild, blogg, bloggtävling, fyller år, godis, gratis, kommentera, mail, nolle, smink, tävling, vinn, vinnare;

Kommentarer:
#1: Marianne

Hej! jag ska också ha en tävling på lin blogg ps. Jag vill vinna för att jag har aldrig vunnit förr och jag blev inte så glad! du är bäst !

2013-03-09 @ 10:01:57

jag är gärna med och har bloggat om tävlingen här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/03/09/godissmink-avslutas/

2013-03-09 @ 15:07:16
#3: Camill H

Jag har dessvärre inget av ovan men vill så gärna vara med. Så jag lämnar en motivation om varför jag ska vinna.

Jag borde vinna då jag haft det väldigt tufft den senaste tiden, med tragiska händelser runt omkring. Vilket gör det hela jobbigare. Men jag fortsätter att kämpa mig fram till en bra framtid. Kan jag, så kan ni. våga tro på er själva! :)

2013-03-09 @ 19:45:34
#4: Felicia

Hejhej, jag vill verkligen vara med å tävla!! Jag har skickat tips på min mail om denna tävling. Jag har skickat länk hit till 4 vänner, hoppas de räcker. Jag vill vinna för att ja tycker de e roligt att sminka mig, och fullkomligt älskar GODIS. Har inte vunnit några blogg tävlingar, så vore riktigt roligt å vinna, så ja kanske har nån chans nu . Tack för en rolig tävling, nu håller ja bara tummarna och hoppas

2013-03-10 @ 16:53:20
#5: Moa

Jag vill jätte gärna vinna motivation: jag skulle vilja vinna gör att jag älskar tävlingar har läst igenom hela din blogg på en minut för den var så bra! Vi har varit på läger tsm jag skulle verkligen bli glad! Saknar dig så mycket!! Vi hade kunnat skicka brev till varann, för då har jag din adress! Om jag vinner så kan du gärna skriva på instagram min instagram är moamabring hoppas jag vinner<33 kram!

2013-03-10 @ 19:41:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: