Mitt liv

2013-03-14
16:37:00

Linn Nyman
 det är så hemskt att det är så lätt att skriva något som kan betyda liv eller död. jag tror många inte tänker på vad de skriver, ibland kanske det kan bli bråk men man tänker ju inte att någon går och dör för man har skrivit några få ord-men de få orden betyder så mycket...
jag satt och tittade på en video där hon berättar ur irreterad hon var att folk kallade henne fet osv.
då såg jag två kommentarer:
Jag förstår inte varför ni alla ska bry er så mycket. När hon väl var vid liv så brydde ni er inte ett skit om den här flickan eller någon annan mobbad för den delen. Men när personen dör, då jävlar ska ni bry er och stötta henne. Ni gör alla fel, stötta de som blir mobbade som faktiskt är vid liv. Sitter någon person ensam och ser ledsen ut, gå fram och prata med personen istället för att bara gå förbi och skita fullständigt i problemet.
 
och:
 
Vi kan skrika att mobbarna är elaka, dumma, idiotiska.. Men det är för sent nu. Vart Ni under tiden hon mobbades? Tisslade bakom skolböckerna och såg på..? Var det Någon alls som ställde upp för henne? Ni lät det hända för Ni satte inte ner foten i tid och hjälpte henne innan denna tjej tog sitt eget liv.. för henne fanns ingen annan utväg och NI som såg på och lät det hända... Ni är f*n i mig lika medskyldiga... Inget civilkurage alls. No Respect for you! Jag hoppas ni sover skitdåligt!
 
tänk, så hemskt att ingen brydde sig när hon levde men jätte många bryr sig nu. men nu är det försent, men det är inte försent att kämpa emot mobbning!
GO GIRLS!!
 
Taggar: Linn, Nyman, betyder, bry, du,, dumma, död, favorit filmen, folk, försent, idiot, irreterad, liv, mobba, mobbning, när, nät, nätmobbning, ord, skriver, tankar, tänker, youtube;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: